pondělí 29. září 2014

Studded baleríny

Docela dost času trávím jenom tak doma a nudím se, jako třeba dneska, strašně dlouho jsem si přála studded baleríny, ale nikde nebyly přesně takové, jaké bych si přála a tak jsem se rozhodla, že si je prostě vyrobím. V Tescu jsem si koupila obyčejné černé baleríny s mašličkou, kterou jsem si odpárala a pomocí tavné pistole jsem si na ně přidělala zlaté cvočky. Nejsou tak skvělé jako v mých představách, ale to je detail, nakonec jsem si stejně koupila jiné:D. Tady přikládám fotky.. Měla jsem v plánu z toho udělat tutoriál, ale to moc nevyšlo, tak snad příště!



9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Vypadají moc pěkně v jakém obchodě kupuješ pyramidky? :-)

Thess řekl(a)...

Super, si šikovná :)

Smile Thess

Yoko Nguyen řekl(a)...

super DIY :)

Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

Unknown řekl(a)...

Nominovala jsem tě na Liebster Award Tag, který je určený těm, kteří nově blogují. Mrkni na info na http://tothovab.blogspot.cz/2014/10/tag-01-liebster-award-tag.html

Zuzanna řekl(a)...

Výborný, já na baleríny moc nejsem, ale jsou hezký :)

Šárka řekl(a)...

Kdyby bylo jednodušší sehnat baleríny 42-ky, tak bych si nějaké taky udělala podle svého, i když asi ne s cvočky. :)
Jediné, na čem tyhle pyramidky snesu jsou jedny moje legíny, na které jsem si je taky dávala sama. :)
Ale jinak máš ty balerínky moc pěkné. ;)

Anonymní řekl(a)...

To já bych cvočky nacpala všude, děkuji všem:)

Hayley Rose řekl(a)...

Za mě tedy se ti ten tutoriál moc povedl ;) na fotkách je jasné jaký je postup a na konci z toho jsou božské baleríny, jsi moc šikovná ;)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji moc, všem:)