pondělí 5. ledna 2015

PHOTOdiary

Absolutně jsem netušila jaký článek bych Vám postla jako první v roce 2015, mohla bych shrnout mé vzpomínky z roku 2014, ale co by Vám to řeklo? Asi nic, byl by to článek snad jenom pro mě a možná pro lidi, co mě znají osobně.. a nebudeme si lhát (lidi co mě nají můj blog nečtou:D)
Nakonec jsem si vymyslela photo diary, fotky od 24. 12. po konec prázdnin, kdy budu muset opět nastoupit do školy a chystat se na přijímačky:(





K poslední fotce bych Vám něco chtěla napsat, možná si říkáte co to je? v NANU NANA jsem si koupila tuhle skleničku (60kč,-) na kterou jsem si dala stužku a nalepila papír s nápisem který vidíte. Jde o to, že si na papírky budu psát mé zážitky z celého roku 2015 a vhazovat je dovnitř srolované a zavázané černou balvnkou. Myslím že je to dobrý nápad a z vlastní zkušenosti vím, že deník si nedokážu vést pravidelně, tak pokud je taky někdo takový jako já, určitě to zkuste:)

Tohle je vše, chtěla bych Vám popřát hodně štěstí do nového roku, snad jste na Vánoce dostali takové dárečky jaké jste chtěli a jste všichni zdraví!:D
Určitě mi napište, jak jste svůj čas trávily Vy!:)





16 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ty světýlka jsou nádherné, ale hlavně ta sklenice je super. Já si sice deník vedu, ale spíš tam píšu když mě něco napadne (jakože nějaká úvaha a tak) takže ho nemám jako klasický deník takže nejspíše si taky zavedu takovou sklenici. :-) Děkuju za super tip! :-)

Veronika♡ řekl(a)...

Jeee, to bych byla moc ráda:)

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Nápad se vzpomínkami je opravdu dobrý!

http://bytheem.blogspot.cz

Veronica řekl(a)...

Krásne fotky, ten pohárik na spomienky je krásny nápad :)

Diana řekl(a)...

Ten "memories jar" alebo ako to mám nazvať je skvelý nápad ♥

Malá velká řekl(a)...

Moc se mi líbí tvůj nápad se vzpomínkami na rok 2015! A fotka světýlek nad postelí je krásná. Budu moc ráda, když nakoukneš i ty ke mě na blog, začínám a moc si vážím každého komentáře, nebo kritiky:)

http://minierosette.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Fotky jsou moc pěkné, ta šála je boží, ten snowboard a ty světýlka nad postelí.. ach♥:3 a ta sklenička je vážně skvělý nápad! Já si deníček vedu tak nějak formou diáře (spíš diář formou deníčku), ale nevím, jak mi to vydrží:D toto je fakt supr!:)

carolinegrey.blogspot.cz

Klaudi řekl(a)...

Kostkovanú košeľu ti veľmi chválim! Samozrejme všetky vecičky sú skvelé! <3
Dijoun&Klaudi

J&J řekl(a)...

SUper fotek ten snb<3
Jakub Janata fashion blog

Unknown řekl(a)...

Krásný blog!: narazila jsem na něj někde na cizím blogu a jak jsem otevřela, strašně mě upoutal úvodní fotkou :) opravdu pěkná práce :)
článeček je moc pěkný a random fotky jsou prostě nejlepší, koukni ke mně, můj poslední je taky random :) PinkPomegranate

n, shrneme to tak, že máš novou čtenářku a nemůžu se dočkat dalšího článku !:)

Simona řekl(a)...

Mňaam perníčky! A krásny šálik! :)

tatomymo řekl(a)...

nemůžu se vynadívat na tu krásnou šálu :-)
Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

Kajuš řekl(a)...

Moc krásné fotky!! :)

Veru-life řekl(a)...

Ten nápad se skleničkou je super :) Pěkné fotky
Blog by Veru

Adéla řekl(a)...

Taky jsem měla několik marných pokusů o zapisování si do deníků. Většinou to vydržrlo měsíc a pak jsem s tím sekla.:D .. Na jakou školu budeš dělat přijmačky?:)

Veronika♡ řekl(a)...

Jedna přihláška půjde 100% na obchodku a druhá pravděpodobně na hotelovku:)