středa 19. listopadu 2014

Autumn fashion inspiration

Podzim, první co mě napadne, když se tohle slovo řekne jsou listy, barvy, ale taky svetry. Venku začíná byt chladněji a tak se musíme navrstvit, aby nám bylo dostatečně teplo. I kdyby jen na cestu do školy, kterou mám naštěstí jenom 10 minut od domu, ale taky na podzimní procházky, venčení pejska a podobné aktivity, které probíhají venku. Tak mě napadlo, co kdybych Vám tady dala pár obrázků, které mě inspirují k tvoření pěkně vypadajícího a zároveň teplého outfitu. Snad se Vám bude článek líbit:)

Nevím jak je to u Vás, ale k mým chladným dnům patří určitě pletené šály, které zahřejí a navíc skvěle vypadají:)

Vínová barva k podzimu prostě patří!

Pro ty odvážnější s kraťasy.

 Bílá barva se hodí ke všemu, i když zrovna nepatří k teplým barvám.

Svetry!

9 komentářů:

janistea.blogspot.cz řekl(a)...

Moc hezká inspirace! miluju vínovou a teplé šály! zvu tě na svoji GA. www.beautypusinka.blogspot.com

Niki řekl(a)...

Veľké, hrubé a vyťahané svetre na jeseň a zimu zbožňujem :) super inšpirácia :) stávam sa tvojou novou followerkou, tak budem rada,ak sa staneš aj ty mojou :)
www.finallysomefashion.blogspot.sk

Unknown řekl(a)...

Krásná inspirace, miluju svetry, bohužel málokdy najdu v obchodech nějaké, které by se mi líbily a zároveň mi byly dobré. :(

Veronika♡ řekl(a)...

Beauty pusinka Na GA určitě mrknu!
Niki děkuji, už tě sleduji:)
beatka tothova přestě tohle je i můj případ!:)

Unknown řekl(a)...

teplé šály na podzim / zimu miluji, vylepší každý outfit a ještě zahřejí <3 stejně tak miluji bílou barvu :)

velmi pěkný blog, hned dávám odběr! :)

Petra Butková řekl(a)...

dobráinšpirácia, tiež milujem teplé svetre a tiež si myslím, že kratase nemusia byť len na leto

http://byfoxygreen.blogspot.sk/

Veru-life řekl(a)...

Skvělá inspirace :) Všechny kousky bych hned brala :)
Blog by Veru

0Simplicitylife řekl(a)...

:) krásna inšpirácia

Klaudi řekl(a)...

Krásna inšpiráacia ♥
Dijoun&Klaudi