čtvrtek 27. listopadu 2014

DIY pletená šála

V podstatě všechno začalo stejně, jako u DIY studded balerín.. chtěla jsem vínovou/burgundy šálu, ale nikde nebyla taková, jakou bych chtěla.. když už, tak stála kolem 300kč. Vím, pro někoho je to směšná cena, bohužel, nepracuji a rodiče mi nedají na všechno, na co si ukážu (za to jsem jim vděčná). Tím víc si peněz vážím, ale o tohle tu teď nejde, že? Jednou v obchodě mi do cesty skočila vínová bavlnka, hned mě napadlo, že si šálu upletu sama. Za bavlnku jsem dala asi 80kč a bylo vystaráno. Přišla jsem domů a koukla na pár videí na YouTube. Hned jsem se do pletení pustila, celkově to trvalo asi 6-7 hodin. Hlavně protože jsem ji chtěla pořádně huňatou. 
Snažila jsem se nafotit Vám i postup, ale asi těžko to pochopíte. Tak aspoň pár obrázků!:)
A co potřebujete? Bavlnku vybrané barvy a šikovné ruce.

PŘED A PO!
Postup
Snažila jsem se vysvětlit postup na obrázku, jak ale vidíte, moc to nevyšlo. Pokusím se to alespoň popsat slovně. Na začátku bavlnky si uděláme uzlík, uzlík dáte mezi palec a ukazováček. druhý konec bavlnky provlečete mezi ukazováčkem a prostředníčkem aby šla bavlnka vidět. Mezi prostředníčkem a prsteníčkem tak, aby bavlnka vidět nebyla a mezi prsteníčkem a malíčkem, aby vidět byla. Poté omotáte i zbývající prsty stejným postupem, aby jste se dostali k 1. obrázku v koláži. Následuje 2. kolo, když už to máte 1. kolo přetáhnete přes prsty (začínáme u ukazováčku, tak jako na obrázku 3. a 4. Postup opakujeme dokola a dokola.
Závěr
Tím že pleteme na prstech, je upletený proužek malinký (jako na 1. obrázku) a o to déle musíme plést, čím delší, tím huňatější šála bude. Nakonec tenký proužek omotáme kolem krku a za krkem svážeme. 

Postup na videu ZDE
Myslím, že je to skvělý nápad na dárek k Vánocům, určitě napište, pokud to budete chtít zkusit!


17 komentářů:

Veru-life řekl(a)...

No tak ta je krásná :) Taky si ji chci vyrobit, už jsem to viděla u jedné blogerky, ale ta Tvoje se mi líbí víc :). A to je super, že jsi za to dala 80 Kč a vystačilo to
Blog by Veru

Klaudi řekl(a)...

Si moc šikovná! !!! Ja by som niečo také nezvládla, obdiv <3

Veronika♡ řekl(a)...

Veru, toho si moc vážím, určitě se povede:)
Klaudi, určitě zvládla, nejsem zrovna jedna z těch nejšikovnějších a povedlo se:D :) Děkuji.

janistea.blogspot.cz řekl(a)...

Jéé, taky jsem pletla šálu. Hotová byla za 30 minut. Postup mám též na blogu. :) www.beautypusinka.blogspot.com

Veronika♡ řekl(a)...

Beauty pusinka, všimla jsem si, ale je na jiný způsob:), váhala jsem kterou, ale nakonec jsem se rozhodla pro tuto:) Máš ji moc pěknou:)

Unknown řekl(a)...

Vážně hezké :)
http://british-girl.blog.cz/

Kristina řekl(a)...

Tak to je super napad, nikdy jsem nic takoveho neviděla. A tvoje autumn inspirace z předchoziho članku je super. :)

Biancaprincipessa řekl(a)...

to je jake super! urcite to bude uzasny darcek!

Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

Nela řekl(a)...

Tak ta vypadá hodně dobře! :D
Právě dneska jsem narazila na tvůj blog a moc se mi tady líbí. U mě právě probíhá giveaway http://nellylove99.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html Budu moc ráda když se jí zúčastníš :)

Unknown řekl(a)...

strašne pekna ;) a ta farba je super ;)
http://alexxieofficial.blogspot.sk/

tatomymo řekl(a)...

Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů :-) - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html

Niki řekl(a)...

Veľmi pekná farba :) máš šikovné paprčky :)
pozývam ťa na môj blog, na ktorom je práve nová recenzia kozmetiky Catrice vs. Essence
www.finallysomefashion.blogspot.sk

Kristý řekl(a)...

Takový příspěvek už vidím podruhé... musím tu šálu také zkusit! :)
LadyKerstyn blog
INSTAGRAM

Michaela Kofroňová řekl(a)...

úžasná:O
http://bytheem.blogspot.cz

Jana řekl(a)...

Opravdu krásné :)

Petra Butková řekl(a)...

toto som niekedy skusala ako decko, ale už som to zabudla a ty si mi to teraz pripomenula super :) A vyzerá to krásne :)

http://byfoxygreen.blogspot.sk/

Anonymní řekl(a)...

je to super :D ja som to tvoje vysvetlenie moc nepochopila tak som ale to je vpohode :D kukla to video a už mám odpletený asi meter :D je to super návod...