pondělí 8. prosince 2014

DIY bronzer

Ahoj! Pro dnešek pro Vás mám návod na vlastní bronzer. Zničil se mi pudr, a tak jsem si ho chtěla zpravit. Myslím, že to všechny známe, rozdrolíte ho na prášek, zalijete alpou, natlačíte do nádobky a dáte na hodinku do ledničky, aby se alpa odpařila. Taky jsem potřebovala bronzer, což mě u zpravování pudru napadlo. Koukla jsem na pár Videí na YT a šla do toho. 
Všechno co potřebujete je na 1. obrázku: kakao, skořice, alpa, lžička, ubrousek a nádobku.

Bronzer používám každodenně a nemůžu si ho vynachválit, dá se říct, že má snahu vonět po kakau. což se dá čekat:D
 Všechno smícháte dohromady, abych poradila, tak si to udělejte řidší, jinak Vám po odpaření alpy popraská.
Lžičkou naplníte nádobku a utlačíte prsty. Poté přeložíte ubrouskem a ještě jednou utlačíte vrškem od nádobky. Úplně hladký asi nebude, ale to snad nevadí. 
Pokud se rozhodnete zkusit, určitě mi pošlete fotky Vašeho výsledku!

12 komentářů:

Petra Butková řekl(a)...

to znie super...rozhodne skusim ... a sledujem tvoj blog... same ssuper napady a članky :) ...ak by si chela mrkni namôj a trebars aj followni :D

http://byfoxygreen.blogspot.sk/

Veru-life řekl(a)...

Tak to je parádní nápad :)
Blog by Veru

Unknown řekl(a)...

Dobře, až mi dojde bronzer, tak vím, co dělat :)

http://missalexy.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Tak to by mě nikdy nenapadlo, to je super :D

janistea.blogspot.cz řekl(a)...

Tenhle tip jsem už někde četla, každopádně jej určitě vyzkouším! Bronzery používám asi nejčastěji spolu s řasenkou. www.beautypusinka.blogspot.com

Veronika♡ řekl(a)...

Tenhle návod se objevuje hlavně na YT jak jsem koukala:)
Jsem ráda že se líbí!

Vera Paradis řekl(a)...

Nikdy by mi nenapadlo že sa niečo také dá ! :) Vyzerá to ale dobre :) škoda, že si ho neodfotila na pleti

pokiaľ chceš budem veľmi rada ak sa zapojíš do mojej vianočnej giveaway o česku verziu wreck this journal :!) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/11/destrukcna-vianocna-giveaway.html

Veronika F. řekl(a)...

docla by mě zajímalo jak vypadá na pleti. Ale jinak je to určitě parádní nápad, nikdy jsem podobný neivděla :D... btw. máš můj follow :3
franckovaveronika.blogspot.cz

Unknown řekl(a)...

Tak to by snad nikdy nenapadlo, každopádně je to vážně dobrý nápad! :-)

Unknown řekl(a)...

určite vyskúšam:)
www.laurazoey.blogspot.sk

Lucia řekl(a)...

Tak toto áno, toto vyskúšam! ♥

Fairytale Tea♥

Nail Tables řekl(a)...

Awesome post! nice featured items :)

http://salonfurnish.com