pátek 16. ledna 2015

DIY rtěnka/balzám na rty

Na dnešek jsem si pro Vás připravila návod na rtěnku, nebo balzám na rty, je jenom na Vás, jak moc to obarvíte. Všechny suroviny co potřebujete jsou na obrázku: kokosový olej, voskovky nebo potravinářské barvivo a nádobku, do které všechno nalijete.  
  Návod který jsem fotila se mi smazal, a tak Vám to popíšu krok po kroku.
První necháte rozpustit kokosový olej, do kterého přidáváte voskovku po malých částech, jakmile se rozpustí, už jenom mícháte, přidáváte kousky voskovek dokud nedosáhnete požadovaného odstínu. Odstín si vždycky vyzkoušejte na ruce.
Sama jsem použila 1 celou červenou voskovku a asi 1/3 černé. 
Nádobku jsem si vytvořila z vršků od flašky, poté si lakem na nehty dodělala vhled. 
Taky jsem dělala návod, ale bohužel, fotky jsou pryč:(
Snad se návod líbil, pokud jste zkoušeli nebo máte v plánu, určitě napište do komentárů jaký byl výsledek!

7 komentářů:

Michaela Kofroňová řekl(a)...

zajímavý nápad :)

http://bytheem.blogspot.cz

Anett řekl(a)...

Fíha, to je skvelý nápad, určite niekedy vyskúšam. :-)
The city of fashion

M* řekl(a)...

Ty jo, vypadá to zajímavě! :) Kolik asi tak toho kokosového oleje? :)
Na tvém blogu jsem poprvé, ale myslím, že ne naposled, máš to tu pěkné :)

http://myway-tofitness.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Opravdu skvělý nápad, vypadá to snadně, ale přitom je to tak nápadité:)

Carolinegrey.blogspot.cz

Veronika♡ řekl(a)...

M* Kokosového oleje jsem dala jenom tak od oka, byla to asi 1 velká lžíce:)

Karollinatom řekl(a)...

Dobrý nápad,možno vyskúšam
www.janie-hannagonova.blogspot.sk

Unknown řekl(a)...

Prosím vysvětlila bys mi líp jak udělat tu nádobku 😀?