středa 21. ledna 2015

Má péče o vlasy

Nevím jak je to u Vás, ale když se na někoho kouknu, snad jako první mě zaujmou vlasy. Ne každý má od přírody dány dlouhé, husté a zdravé vlasy, ale pár věcí můžeme ovlivnit i My vlastní péčí.



Šampóny
Začala bych šamponem, momentálně mám Schaumu Fresh it Up od Schwarzkopf, měl by být na mastnější kořínky, ale že by se mi mastily méně moc nepociťuji. Možná je to taky tím, že si vlasy myju každodenně. Šampony docela střídám, není to tak, že bych musela mít jenom jeden, občas si koupím i úplně obyčejný kopřivový šampon za 12 korun, mnohdy je to lepší než některé za stovku:)
Zásadně si vybírám šampony bez silikonů.

Po umytí 
Po umytí hlavy si občas na vlasy dám Sivlit, což je olejíček na poškozené konečky, v lékárně stojí cca 50,-Kč což je skvělá cena. Mám ho už asi půl roku a stále je z poloviny plný. Když ne Silvit tak si na vlasy aspoň dám regenerační balzám pro namáhané a poškozené vlasy od Baley. V DM seženete asi za 40-50,-Kč. (občas i kokosový olej)

Kopřivy!
Takový kopřivový vývar je vážně super, a to ne jen na vlasy. Stačí dát sušené kopřivy do hrníčku, zalít vařící vodou a nechat louhovat, dokud voda nebude vlažná. Po umytí si vlasy vývarem přelijete a necháte volně uschnout.

Henna
Henna je nejen na barvení vlasů, ale taky na regeneraci. Barví většinou do rezava. což někomu může i nemusí vyhovovat. Sama jsem ji použila 2x a mám v plánu pokračovat, i když mi nesedí rezavé odlesky. Každopádně na vlasech jde vidět zlepšení:)

Spaní
Na spaní si vetšinou zaplétám copánek. Normálně mám vlasy přirozeně rovné, ale poslední dobou chodím spíš s vlnitýma:)


Konečky-stříhání
Abych pravdu řekla, tohle je pro mě horor, nerada si vlasy zkracuji, ale minimálně jednou ročně se tomu nevyhnu. Stříhám si je sama doma, kadeřnice mi většinou odstřihne polovinu délky.

Tepelné úpravy
Na začátku minulého roku jsem si dala předsevzetí, že si vlasy nebudu tepelně upravovat. Je tady další rok a můžu upřímně říct, že jsem porušila jenom jednou.. a to když se bratranec ženil. Samozřejmě, vlasům jsem to vynahradila.
a co vy a Vaše vlasy? Těším se na každý komentář:)



12 komentářů:

M* řekl(a)...

Mě na člověku jako první zaujmou oči a pak vlasy... Co se těch prostředků týče, šampony taktéž střídám, nejčastěji ale používám Head&shoulders, pro mě top značka :) Balzámy moc nepoužívám, občas si na konečky nanesu ošetřující olejíček od Avonu.. Stříhání nesnáším, už tak mám vlasů málo :D
Hennou jsem se barvila jednou, vždy jsem smíchala ještě s troškou černé henny z DM a chytlo to takovou pěknou hnědou... :)

http://myway-tofitness.blogspot.cz/

Veru-life řekl(a)...

Šampony já různě střídám, pak použiju buď balzám, masku nebo kokosový olej :). Vlasy si nefoukám, vždycky si je umývám tak, abych než půjdu spát byly suchý. Občas vlasy vyžehlím :)
Blog by Veru

Unknown řekl(a)...

Já se snažím jít na vlasy hlavně přírodně, bez nějakých extra komerčních značek. Občas to poruším, ale to spíš z důvodu činnosti blogu :-D Vlasy jsem si nechávala narůst na maturitní ples a na podzim jsem šla na zkrácení o 25cm. Teďka mi nevypadne při mytí ani jeden a jsem spokojená :-)

Skills of Art

janistea.blogspot.cz řekl(a)...

Super článek! těma kopřivama si vlasy taky občas přelívám. Šampony používám bio bez parabenů a silikonů a vlasy si taky zastřihávám sama a asi 3 x ročně. BEAUTYPUSINKA

Cooking with Šůša řekl(a)...

Máš fakt nádherné vlasy. Vždycky jsem chtěla mít rovné, lesklé a dlouhé vlasy. Bohužel mi příroda nadělila vlnité vlasy, takže si je občas žehlím, ale ne moc. Hennu používám často, chemické barvy nepoužívám vůbec. Super tipy na krásné vlásky. Děkuji za komentář na mém blogu. Přidávám se mezi Tvé pravidelné čtenáře :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

Veronika♡ řekl(a)...

Děkuju moc:)

Unknown řekl(a)...

První obrázek je dokonalý!♥
Na vlasy také používám schauma šampon, vyhovují mi nejvíce. Vlasy si barvím, někdy žehlím, po umytí foukám a podle kadeřnice je nemám skoro zničené, až na konečky, které chodím stříhat asi jednou za půl roku:)

http://carolinegrey.blogspot.cz/

Andullie řekl(a)...

Přiznávám, že já tedy péči o vlasy hodně flákám :D Jsem v tomhle šílený lajdák a jsem líná dělat něco víc, než si je umýt. Ovšem asi bych měla začít, protože konečky mám permanentně roztřepené. Super článek :)

Unknown řekl(a)...

Moc hezký článek, já se snažím používat šampony bez silikonů, hodně používám hutné masky a nezbytností jsou pro mě olejíčky na vlasy :) Stávám se pravidelným čtenářem a budu ráda, pokud se staneš mým :)

Welcome!♥Reviews everywhere

Unknown řekl(a)...

Máš naprosto nádherné vlasy! Jinak co se týče péče o vlasy většinou si je jenom umyju šampónem a poté ještě použiju kondicionér. Nejvíce se mi osvědčil šampón a kondicionér Gliss kur ultimate repair. Jinak konečky mi co 3 měsíce stříhá mamka a to je asi tak všechna péče kterou vlasům poskytuji. Nejspíše bych se měla zlepšit. :-D :-)

Nikola řekl(a)...

O svoje vlasy sa taktiež starám veľmi :) Ale odkedy som začala používať kokosový olej moje vlasy sú parádne :)

Michaela Kofroňová řekl(a)...

O vlasy se chci už dlouho naučit pořádně pečovat,ale někdy na to není čas, jindy chuť a stále nevím, co si koupit, proto děkuji za typy:)

Vlasy jsem si začala barvit a teď už nechám barvu odrůst, chci, aby si vlasy odpočinuly a nebudu je dál ničit barvami (alespoň ne hned).

Jinak vždy jsem chodila je kadeřnici 2x ročně, ale také, vzala mi to vždy o hodně, tak jsem se rozhodla, že si vlasy zkrátím sama (jen konečky), to zvládne snad každý :) A příští zimu zajdu na prostřihání ke kadeřnici uvidíme :)

Jinak moc hezký článek:)

http://bytheem.blogspot.cz