sobota 21. února 2015

Time for a little fun!

O co v tomhle vlastně půjde? Jenom o pobavení, budu tady přidávat obrázky, které mě rozesmály, budu doufat, že máte podobný smysl pro humor jako já a taky se pobavíte!:)

Minimálně tyhle 3 obrázky mě popisují úplně do detailu. 
Znáte to?
Doufám, že se Vám tenhle netradiční typ článku líbil a alespoň trochu pobavil, určitě napiště do komentářů, jestli byste takové články chtěli častěji. Taky se omlouvám, že se blogu moc nevěnuji, ale příprava na přijímačky mi zabírá v celku dost času a taky jsem si řekla, že si tento rok chci užít naplno.. tím chci říct, že nechci pořád sedět u PC, přes týden u něj nasedím dost, jsou to pořád dokola samé SCIA, které bohužel nejsou na 10 minut.. Takže o víkendech se snažím trávit čas někde venku.
A co Vy? Popisuje Vás alespoň jeden  obrázků?

7 komentářů:

Perrie řekl(a)...

:DDD Tak ty mě opravdu pobavily! Hlavně ten z filmu Na vlásku:D

Cooking with Šůša řekl(a)...

... so do you like bread? :D pobavilo

Katherine Star řekl(a)...

Veľmi výstižné :D Hlavne čo sa školy a milostného života týka. Zbožňujem tieto obrázky :D
Krásny víkend a nech tie príjmačky dopadnú dobre! :)
GlitterCircus

Unknown řekl(a)...

Define a girl:D:D super článek^^

carolinegrey.blogspot.cz

Martina řekl(a)...

Velmi pobavilo. :-D
http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

Veronika řekl(a)...

Ten Garfield sedí i ke mě :D

Ľúbezná řekl(a)...

haha pobavilo :D
ľúbezná