sobota 7. března 2015

DIY studded kraťasy

Ahoj! Tak dneska bych Vám chtěla ukázat DIY, ve kterém se dost vyžívám, kraťasy jsou jedny z mých nejoblíbenějších tutoriálů. Tyhle kraťasy jsem dělala asi 15-20 min. Bylo to opravdu rychlé, vlastně jsem si jen večer řekla, že bych mohla udělat článek a pustila se do toho. Myslím že u výroby šortek se můžete dost vyřádit a pustit svou fantazii, což mě strašně baví! Musím zdůraznit, že s těmito kraťasy jsem nic moc nedělala, vlastně jsem jen ustřihla nohavice, malilinko rozpárala a nabodla cvočky. Ovšem Vy můžete pomocí sava udělat ombre efekt, udělat dírky pod kapsami, našít krajku! No cokoliv se Vám bude líbit a cokoliv co Vás napadne:) Jen bych chtěla zmínit, že pokud se rozhodnete "savovat" tak si to první vyzkoušejte na nohavici, není totiž riflovina jako riflovina, tak samo u párání děr.
Tady jsem vyfotila menší detaily. 
 Vidtíte, že na výrobu těhle jednoduhých šortek potřebujete opravdu málo:)

Tak která z Vás má v plánu, si na léto udělat své originální kraťasy?:)

7 komentářů:

Martina řekl(a)...

Vyoadá to pěkně i jednoduše. Možná vyzkouším. :-)

vmemzivote

NATY řekl(a)...

3ortky se ti moc povedly:3

►Naďa řekl(a)...

takéto kraťasy som si už robila niekoľkokrát. Hlavne z nohavíc, ktoré som už mala staršie. Takto som ich oživila a bola som originálna, pretože také sa nikde inde zohnať nedali :) a mali úspech ! :)
COLORFUL THOUGHTS

Unknown řekl(a)...

Tak jednoduché a přitom tak pěkné! Pokud doma nějaké staré kalhoty najdu, určitě je taky tak nějak přetvořím><

carolinegrey.blogspot.com

Veru-life řekl(a)...

Cvočky vypadají na kraťasích parádně :)
Blog by Veru

Ev. řekl(a)...

Skvelý nápad! Určite ho v blízkej budúcnosti vyskúšam :)
Inak veľmi pekný blog - dávam odber :)

hellomynameisev.blogspot.sk

Michaela řekl(a)...

Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

xoxo Mishelle